lördag 8 december 2012

Lucka 7 - en bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut.


Att det är så svårt att få till det i tid, men jag antar att det är lite så livet kan gestalta sig med en 1 månaders gammal bebis, en treåring och en hund i hushållet. I alla fall så var gårdagens tema "en bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut". Mycket svårt det där men jag har i alla fall valt en bild från förra hösten. Nyklippt och nyfärgad och jättenöjd. Jag hade för första gången på länge färgat håret rött, och det är en hårfärg som jag trivs så väldigt bra med, det är liksom jag. Jag är rödhårig i själen brukar jag säga, nu är jag naturell igen dvs. råttfärgad och funderar på att gå och skaffa lite henna och bli rödhårig för egen maskin istället för hos frissan, men jag har sån respekt för min frissa och jag är lite rädd för att hon skall misstycka så jag har hållit mig på mattan än så länge. Här kommer i alla fall bilden på en nöjd rödhätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar