måndag 3 december 2012

Lucka 3 - min bästa vän

Var inne på Emmy Dahls blogg och hittade denna roliga kalender. Tänkte att det kan vara ett perfekt sätt för mig att komma igång med bloggandet ordentligt. Så jag ska försöka hänga på varje dag. Jag har ju missat de två första dagarna men nu kör vi. Idag är bilden följande:
En bild på din bästa vän.

Jag har några "bästa" vänner men nu har jag valt en bild på min vän Johanna. Vi brukar skämtsamt varandra för "min fru". Vi lärde känna varandra när vi läste till sjuksköterskor och har hängt ihop sedan dess. Kortet tog jag i somras när jag höggravid höll på och tapetserade om vår dotters rum och söta Johanna kom och bjöd på mat hemma hos oss. Johanna ville att jag skulle ta några kort på henne för att hon skulle se hur hon ser ut, till saken hör att hon sedan januari har gått ned nästan 30 kg. Hon har inte riktigt landat i den hon är nu men det kommer. Jag är grymt imponerad av drivet hos henne.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar