söndag 30 oktober 2011

Nedräkning!

Men hallå vem har jag blivit?!? Eller har jag alltid varit denna person. En person som ser fram emot ett besök hos frisören som ett barn väntar på julafton. Jag har i alla fall köpt nytt nagellack och fixat naglarna inför morgondagens besök, jag har hunnit klura på vad jag skall ha för kläder på mig, hur jag skall sminka mig. Men hallå när jag läser min egen beskrivning låter det som att jag planerar en dejt eller åtminstone är kär i min frisör... och jo det är jag i och för sig, men bara på ett affärsmässigt plan. Jag tror aldrig jag varit missnöjd när jag gått från frissan sedan jag började klippa mig hos Mini. JO nu ljög jag, när jag själv kom med massa tankar och idéer om hur Mini skulle göra så blev jag inte nöjd, men det kan jag knappast beskylla Mini för utan det får jag helt och hållet bära hundhuvudet för själv.

Men för att få tiden att gå lite snabbar sitter jag just nu och letar efter bra kortskisser till året olika julkort. Har beslutat mig för att jag skall försök använda enbart de julpapper jag har sedan tidigare år, gärna mina spillbitar så att jag skall kunna minska lite på spillbitslagret som för närvarande är relativt digert. Kommer dock satsa på ganska enkla varianter för att spara tid och få lite flöde i pysslandet. Men självklart vill jag få anledning att använda min nya leksak Sizzix big shot och de dies som jag köpt, jag vill ju inte ha köpt min fina leksak i onödan :). Har idag också kompleterat min samling cardstock och annat pysselrelaterat med en redig beställning från www.pyssloteket.se så nu får jag bara vänta på att få hem godsakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar