tisdag 1 november 2011

Back to my old self

Inom mig bor det en rödhätta... de som verkligen känner mig att jag i grunden har rödhättans temperament även om jag naturligt inte är rödhårig. Eller i och för sig vem sjutton har bestämt att det bara är rödhåriga som har temperament? Skit samma jag känner mig i alla fall i själ och hjärta som rödhårig. Redan i gymnasiet började jag färga håret regelbundet till en röd nyans, då med henna. När jag pluggade data och var allmänt oregerlig så övergick det till att få en mycket mycket syntetiskt röd färg hos frissan, mindre lyckat men jag trivdes. Nu efter ca 7 år utan röda hår så är jag tillbaka i det röda och jag känner mig hemma. Det här är jag helt enkelt. Ni kan själva jämföra bilderna, tagna samma dag (d0ck osminkad på den övre). Jag kommer bli en kulturtant med rödfärgat hår, kläder från Gudrun Sjödén (som för övrigt är galet snygga) som lyssnar på P1 dagligen. Hmmm vänta nu det är ju bara kläderna från Gudrun Sjödén som saknas då ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar